Логопедичні казочки

Казка як засіб корекції мовлення дітей-логопатів


   Практична робота з дітьми переконує, що ефективним засобом розвитку їхнього мовлення є казка. Казка належить світу дитинства. Вона є не лише скарбницею народної мудрості, а й невичерпним джерелом розвитку емоційної сфери і творчого потенціалу дитини. казка забезпечує соціальний і предметний досвід, живить комбінаторну здатність розуму, показує способи розв'язання моральних суперечностей; і, до того ж, в ній завжди перемагає добро, що є важливим виховним моментом. Казка не лише забавляє, зворушує, захоплює, а й ставить питання. Вона хоче, щоб дитина думала, робила свої судження та висловлювала їх, розвивала різні сторони мовлення.
  В.О.Сухомлинський називав казку, гру, фантазію життєдайним джерелом людського мислення, почуттів і прагнень. 
  У повсякденній роботі читаємо, розповідаємо та інсценуємо казки, що сприяє процесу соціалізації дітей-логопатів. Участь у інсценуваннях казок дає змогу вправлятися у спілкуванні за допомогою як вербальних так і невербальних засобів - мовою міміки, жестів. Це сприяє накопиченню чуттєвого досвіду,спонукає дітей ділитися враженнями, а це важливо у роботі з розвитку мовлення.
Детальніше.

Немає коментарів:

Дописати коментар